اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۱۴۳

ماچک: فرق زیادی بین عراق و ازبکستان نیست

ماچک: فرق زیادی بین عراق و ازبکستان نیست
سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: به نظر من فرق زیادی بین تیم‌های عراق و ازبکستان وجود ندارد.
۰۴:۰۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

تیم ملی هندبال عراق که در هجدهمین دوره از رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در گروه یک این رقابت‌ها با تیم ملی ایران و وژاپن همگروه بود انصراف خود را از این رقابت‌ها اعلام کرد. با توجه به انصراف این تیم، کنفدراسیون هندبال آسیا با ایجاد تغییر در گروه‌بندی این رقابت‌ها تیم هندبال ازبکستان را از گروه دوم این مسابقات به گروه اول منتقل کرد.

بروت ماچک، سرمربی تیم ملی هندبال ایران در گفت‌وگویی، درمورد برگزاری اردوی آماده‌سازی و دو دیدار دوستانه در اسلوونی اظهار داشت: اردوی اسلوونی بسیار خوب بود و در آنجا توانستیم تا حدود زیادی به اهداف خود برسیم. فقط از این موضوع ناراحتم که بازیکنانی همچون ندری، صادقی و بربط در جمع ملی‌پوشان حضور نداشتند.

وی درخصوص برگزاری اردوی تدارکاتی در قطر، خاطرنشان کرد: بعد از اسلوونی خود را به قطر رساندیم. در تلاش هستیم تا در اردوی آماده‌سازی قطر تاکتیک‌های دفاع و حمله را با حضور آن 3 بازیکن دنبال کنیم. بازی‌هایی در قطر خواهیم داشت که تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم و حتی برنده شویم. پیروزی در تورنمنت قطر هدف اول ما نیست، بلکه برای ما این موضوع اهمیت دارد که بازیکنان سیستم های دفاعی و هجومی را به خوبی بشناسند.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران درمورد تغییر گروه‌بندی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جایگزینی ازبکستان به جای عراق گفت: به نظر من تفاوت زیادی بین عراق و ازبکستان وجود ندارد. هدف ما همچنان همان هدف قبلی یعنی صدرنشینی در مراحل مختلف مسابقات قهرمانی آسیا است.

گروه‌بندى مرحله مقدماتى هجدهمین دوره مسابقات قهرمانى مردان آسیا به شرح زیر است:

گروه یک: ایران – ازبکستان – ژاپن

گروه دو: بحرین – عمان – استرالیا

گروه سوم: کره جنوبی – امارات – هند – بنگلادش

گروه چهارم: قطر – عربستان – چین – نیوزلند

هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانى مردان آسیا از 28 دی تا 8 بهمن ماه به میزبانى کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: هندبال ایران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین